Fitness je životní styl, který neznamená jen zvedání železa v posilovnách a fitness centrech, je to způsob jakým žijeme a staráme se o sebe.

Jakub Oška

Trenér s několikaletými zkušenostmi a s oprávněním k vedení a organizaci sportovních a volno – časových aktivit

Trenérství se věnuji již 5 let, začínal jsem jako trenér přípravky v největším cyklistickém klubu v ČR. Studoval jsem tělesnou výchovu a sport na UK FTVS a kondiční trenérství na VŠ Palestra, studium na vysoké škole mi dalo hodně, ale nebylo to přesně to, co jsem hledal a chtěl. Za sebou mám několik sportovních a fyzioterapeutických kurzů, s kterými rozhodně nekončím.

Věnuji se pohybové přípravě dětí ve všech věkových kategoriích a tréninku dospělých. Každoročně organizuji několik tréninkových kempů v ČR a sousedních státech. Přes léto jsou vždy v plánu příměstské tábory, které bychom rádi rozšířili i o působení mimo bikrosový areál.

Trenérství není jenom o fitness centrech nebo sportovních klubech, je o tom aby ti, co se chtějí hýbat a mít radost z pohybu, měli možnost dělat to pod vedením trenéra, který jim ukáže jakou cestou by se měli vydat a pomoct jim v tom. Společně tu cestu najdeme a nebudeme ji trávit jenom v posilovně s podložkou a činkou v ruce.

Mgr. Barbora Poulová

Před 6ti lety jsem začala studovat Aplikované pohybové aktivity na UK FTVS, kde jsem v roce 2018 byla absolventem bakalářského studia. Nyní dokončuji poslední ročník Mgr. studia na tomtéž oboru. Mimo jiné jsem absolvovala kurz SM systému dle MUDr. Smíška, masérský kurz a výživové poradenství v praxi. 

Věnuji se tedy nejen sportu zdravých, ale také osob se specifickými potřebami, tedy s jakýmkoliv hendikepem, oslabením či problémem. Též mám zkušenost s vedením a trénováním dětí různých sportů, jako je například atletika či akrobatický rock and roll. Dále předcvičuji Alpinning ve Sportcentu Evropská a aktivně se věnuji masážím. Pracuji tedy jak s dětmi, dospělými, tak i seniory.

Vzhledem k tomu, že jsem dělala velmi dlouho vrcholově sportovní aerobik, mám ke sporu velmi blízko a to od úplných začátků, až po pořádný dril!

 V dnešní době, hraje velkou roli ve společnosti lidí stres. Proto se já sama aktivně věnuji různým typům dýchání, které by mělo být jednak přirozené a také uvolňovat napětí v těle a ve svalech. Snažím se apelovat na dech u klientů při jejich cvičení a do budoucna bych se ráda více věnovala dýchacím lekcím. 

Lekce pro děti od 6 do 10 let

Skupinové lekce budou probíhat každé úterý a čtvrtek od 17:30 do 18:45.

Přihlásit se můžeš přes email oska@bymfit.cz

Cena lekcí je 3 200 Kč / měsíc

Na co jsou zaměřeny ?

Lekce pro děti jsou zaměřeny na pohybové dovednosti – koordinaci a rychlost. U dětí je potřeba rozvíjet tvořivost, jak v mentální sféře, tak v pohybové. Kreativita v pohybu jim umožňuje rozvíjet pohybové schopnosti, které zase napomáhají v rozvoji ve starším věku.

V procesu učení, nebo trénování je potřeba se bavit. Děti by na to neměly myslet jako na povinnost, ale hru a zábavu – čím víc je to baví, tím více se naučí.

Gymnastika a atletika jsou jedny z nepřirozenějších sportů pro rozvoj dítěte. Kombinací těchto dvou dosáhneme ideálního rozvoje a připravíme se na další sportovní / životní cíle, které si děti najdou a určí.

„Děti potřebují volnost a čas si hrát. Hra není luxus, je to nutnost.“

Kay Redfield Jamison

Lekce pro děti od 11 do 15 let

V případě zájmu budou skupinové lekce rozšířené o tuto věkovou kategorii.

V tomto věku se můžou děti začít připravovat na silový trénink, který napomáhá udržet kosterní svalstvo v dobré kondici, a tím pádem se můžeme vyhnout svalovým disbalancím v pozdějším věku.

Silový trénink samozřejmě neznamená hned na prvním tréninku makat s 20ti kilovou činkou, je to proces mobilizace a stabilizace, který se orientuje na pohyby používané v silovém tréninku a nauku techniky prováděných cviků.

„Veškeré učení má být pro děti hrou a sportem.“

John Lock

Lekce pro dospělé

Budeme pracovat na dosažení cíle, který si společně nastavíme na naší první schůzce. Budeme cvičit čistě s vlastní váhou, ale jak u dětí, tak i u dospělých má silový trénink pozitivní účinky na zdraví, což znamená, že vezmeme do ruky i nějaké závaží. Co je ale pro mně důležité – abyste odcházeli s dobrým pocitem a cítili se lépe s každým dalším tréninkem. Úspěch, jak fyzický, tak mentální, není záležitostí pár dnů, nebo týdnů, je to něco, čemu se společně budeme věnovat dlouhodobě a uvidíte, že výsledky budou mluvit sami za sebe.

„… v zásadě sport totiž neprodlužuje život. Jeho délka je víceméně daná geneticky. Nezdravým životním stylem si můžeme délku výrazně zkrátit. A sportem si můžeme přidat aktivní léta v průběhu života. Ale ne si prodloužit genetický předpoklad. Podívejte, já ve svých téměř sedmdesáti letech doběhnu tramvaj. Vyjdu do čtvrtého patra. Nejsem ctihodný kmet, který chodí o hůlce.“

Jan Pirk
Rezervace termínu