Vajíčková pomazánka

Pokud nevíte co s uvařenými vajíčky z Velikonoc, nebo jen nevíte jak si je jinak připravit, mám pro vás recept na výbornou a hlavně zdravou pomazánku. Má vysoký obsah bílkovin a díky svému složení je bohatá na vitamin E, vápník, železo a fosfor. Vaječné žloutky jsou zdrojem cholinu, který zabraňuje hromadění lipidů (tuků) a cholesterolu v organismu a vytváří také ochranu jater.

Budeme potřebovat:

– 2 vařená vejce

– 2 pl bílého jogurtu (může být i tvaroh)

– 1 čl hořčice

– špetka soli a pepře

– (pažitka/jarní cibulka)

Já tentokrát připravovala ze dvou vajec, určitě je ale lepší udělat větší množství, aby vydržela do dalšího dne. To je totiž úplně nejlepší. 

Vařená vejce oloupeme, pokrájíme a vmícháme do jogurtu či tvarohu. Dochutíme hořčicí, solí a pepřem. Dle vlastní chuti můžeme přidat cibulku či pažitku.

Pomazánku si můžete dát hned, ale je lepší ji nechat odležet.

Dobrou chuť

B

You may also like...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *